Mam nadzieję że to tylko wina czujnika, chociaż to nikła nadzieja, cóż ociepli się to będziemy cos działać.
To drugie pytanie z trochę innej beczki; do pracy TK na postoju wykorzystujemy zasilanie trójfazowe 380V. Jeśli na wtyce agregatu (tej zamontowanej na ścianie kontenera) pisze "Phasenwerden" a pod spodem z angielska "Phase inwerter" to znaczy że co? Czy to oznacza że podpinając prąd niezależnie od kolejności faz silnik będzie kręcił się w tą "dobrą" stronę. Czy może znaczy to coś zupełnie innego, a ja za każdym podpięciem muszę sprawdzać w którym kierunku zasuwa mój TK? "Phasenwerden" to oznaczenie kolejności faz i nie znaczy że po włączeniu będzie chodzić w dobrą stronę zawsze musisz sprawdzać czy śmigło ciągnie powietrze na silnik(na siebie).w środku wtyki 380v na zabudowie masz dwa piny które można obracać płaskim śrubokrętem i dostosować obroty bez tracenia czasu na zamianę faz w gniezdzie lub wtyczce.co do ciśnienia oleju na bank czujnik pewnie długo nie używany odepnij czujnik i spróbuj uruchomić lub go zmostkuj, jak odpali niech pochodzi około 1h i znów podłącz czujnik.czasami tak się dzieje.lepkość. Dzisiaj, (niedziela), wsiadam do samochodu odpalam agregat i... Awaryjne wyłączenie, błąd 19 i 31. Odpalam drugi raz, sprawdzam ciśnienie oleju 0.18 - 0.20.
I teraz mam takie pytanie: Czy może jest tak że gdzieś na przewodach śnieg lub deszcz (czyli wilgoć) robi jakieś delikatne zwarcie fałszując wskazanie czujnika?
Drugie pytanie tak przy okazji gdzie znajduje się czujnik oleju? Gdzie go szukać przy filtrach czy gdzieś przy silniku? Od razu przyznaję się bez bicia że drugie pytanie wynika trochę z lenistwa - jak zacznę szukać to go znajdę, ale jak mi ktoś powie gdzie, to będę miał szybciej.
Komentarze
Prześlij komentarz