Zamontowany jest na nim Carrier Zephyr S20. Mam problem z pracą agregatu kiedy podłanczam go do zasilania 230V. Po wymianie kondensatorów agregacik super mpracował przez 4 dni i znowu cisza. To znaczy kiedy podłacze go do prądu sterownik sie załancza, wiatrak zaczyna pracować na kontenerze ale agregat nie chce sie załączyć. Sprawdzaliśmy napiecie i prąd jest ok, termik pracuje bez zarzutu. Jakie mogą być przyczyny takiego stanu rzeczy. Mam niełatwy problem jak dla mnie z instalacją chłodnicza TK v-300 max tc na samochodzie volkswagen lt. Mianowicie zasilanie zewnętrzne z sieci 3x400v buja się, a zasilanie samochodowe nie, świeci się zasilanie sterownika wskazuje poprawne temperatury na sterownikach obydwu, świeci się dioda chłodzenia ale tylko na jednym ze sterowników chociaż są ustawione minimalne zakresy. Wszystkie przekaźniki sa dobre, bezpieczniki tez na gorze jak i w sterownikach obydwu, w samochodzie tez tam pod siedzeniem, no chyba ze są jakieś jeszcze o których nie wiem np. pod machą. I po za tym nic nie chodzi z zasilania samochodowego, wentylatory sprężarka nie startują (w komorze jak i od skraplacza) sprężarka, elektrozawory. Nie mam żadnego schematu żeby zobaczyć czy dochodzą napięcia na elektronikę bo myślę że ona może być uszkodzona. Nie ma nieszczelności, odpowiednia ilość freonu jest, wszystkie elektrozawory chodzą, czujniki maja prawidłową oporność, czyli problem tak jak by był spowodowany z zasilaniem układu ze sterowników i zasilania samochodowego. Nie sprawdzałem napięć dochodzących do elektroniki bo nie miałem czasu ale jutro zamierzam sie za to wsiąść a najlepiej jak by miał ktoś schemat to bym wiedział gdzie mniej więcej się podpiąć. Podłączam się do tematu nie znając się prwie wcale na tych urządzeniack. Mam jednak problem a raczej mój dobry znajomy. Kupił sprintera z agregatem HUBBARD 480 alpha el. i ma problem agregat klimatyzacja Warszawa z silnika działa natomiast na postoju z gniazda 230V nie działa. E lektryk, wdrapał się do agregatu coś dotklął i agregat ruszył jednak wyświetlacz w kabinie nic nie pokazywał ( jaklby zgaszony). Moja prośba to czy ktoś ma może schemat urządzenia. Potrzebuję informacji jakie powinno być ciśnienie oleju w silniku diesla, w agregacie Thermo King XDS.
Agregat po włączeniu pracuje około minuty po czym następuje awaryjne wyłączenie. Wyświetla błąd 19 (niskie ciśnienie oleju) i 31 (wyłącznik ciśnienia oleju).
Stan oleju jest w normie, natomiast na wyświetlaczu sterownika ciśnienie oleju podczas pracy waha się między 0,25 a 0,37.
Agregat po włączeniu pracuje około minuty po czym następuje awaryjne wyłączenie. Wyświetla błąd 19 (niskie ciśnienie oleju) i 31 (wyłącznik ciśnienia oleju).
Stan oleju jest w normie, natomiast na wyświetlaczu sterownika ciśnienie oleju podczas pracy waha się między 0,25 a 0,37.
Komentarze
Prześlij komentarz